Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Ombak Rindu

Hi readers, aku nak share sikit pasal hari ny. Aku tahu lha yang aku ny dah 'ketinggalan' pasal filem Ombak Rindu... Sebenarnya aku memang dah berniat tau nak tengok dengan member aku dekat wayang. Maklum lha, time tu an dah nak SPM.. Dengan tegasnya mama aku cakap TAK BOLEH.. Aku terpaksa lha redha dan berkorban demi SPM. *sedih nak mampos owhh tak boleh tegok time tu :'(

Semalam, mama, abah dengan aku p mall cuz mama nak beli buku kan dah nak sekolah. So, aku ajak abah aku pegi beli DVD Ombak Rindu :) *tengs abah, love you >.<

Hari ny, aku dah tengok.. PERGHHHHHHHH! Memang tangkap leleh wey. Sedih gila, memang patut pown ramai yang cakap filem tu tangkap leleh. Aku pown leleh jugak airmata tengok. Sampai dua kali aku tengok... HAHAHA.

Okay stop sampai sini saja. Aku nak 'make-up' blog ny loh :)

#Kalo dah baca tu an, jangan malu-II nak tick.
SAYANG AWAK :*