Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Perluka?

Hii , Okay topik hari ny kan PERLUKA?

Perluka kita update 'status' yang tak penting dalam FB ?

Ohhh topik PANAS ny weyh !

Meyh sini aku nak gtau sikit .

Okay !

Contoh ?

Hmm , susah arh wa nak cita sama lu .

Aku pown dah tak tau lah nak ceqita lagu mana .

Nanty ada pulak yang terasa -.-

Sorry to say okay !

Aku just nak kongsi or luahkan ja pendapat aku dalam ny .

Ny blog aku suka hati aku lah :)

Aku pown hairan lah ,

Orang tu update status pendek ka panjang ka apa-II pown lah kan ,

Yang 'LIKE' tu berpuluh-II manusia like ?

Aku pulak kalo update , 2-3 orang ja like .

Ya lah , aku ny takdak sapa pown nak KAWAN kan ?

Dah lah tak cantik ! Tak comey ! Tak hot gitu !

Ish-II hairan . . . hairan . . .

Aku just nak tau ja lah weyh , kalo benci aku sangat 'GET OUT FROM MYBLOG'

HAHAHA

Okay lah weyh !

Sampai situ ja aku nak ceqita .

Kbaiiii



#sorry bahasa saya agak kasar , huwhuw . Ny takdak kena mngena dgn korang okay nyah ? HAHA Mak nak ceqiter je dlm blog ny haaaaa . Sorry to say lah yeeeeeeeeee :)

Saya mintak maaf yee kalo awak terasa dgn saya . Ampun ye dari hujung rambut smp hujung kaki >=