Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Realiti Seorang Maid

Hello My BabyGirl & BabyBoy 

Dah lama tak 'update' blog ny :)

Okay lah , aku pown dah tak tawu nak typing apa dah .

HEHEHE

Tengokkan title atas tu ? Perghhhh ! Macam ngek ! 

HAHAHAHA

Hmmm , this week sumpah aku memang busy sampai HP pown dah letak jaoh-II

Ya lah kan , semenjak dua semenjak ny dah jadi 'maid'

(=.=)

Busy lah , sampaikan nak online pown dah takdak masa dah .

Kalo tak buat kerja nanty 'madam' marah loh -.-

Tapi kan bila pikir balik ,

Kira okay gak lah , aku kerja dengan mama sebulan RM50 

Makan , minum , shopping semua free HAHAHA

Tapi masalahnya . . . .

Aku kena jadi 'maid' sampai lah aku dapat surat dari PLKN 

Adussss ! Rasa macam takot pown ada , cuak dowh !

Apa boleh buat dah memang takdir kau SYERAH oiii !

Errr okaylah tu kan , nanty boleh tambah lagi pengalaman dengan 'pakwe'

HEWHEWHEW

Dah-II jangan dok 'gedik' sangat noh !

Control diri tu sikit buat malu company jaaa .

Okay lah !

I've to go guys :)

Nanty I update lagi okay ?

Muaaaaaahhhhh !

Kbaiiiiiiiiiiii