Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Rindu AWAK SEMUA ♥

Hii! Okay AWAK SEMUA tu kan ? Thats mean my STUDY GROUP >.<
Pfffttt dah lama tau aku tak jumpa, lepas ja paper P.AKAUN (5/12/11) hari tu sampai hari ny aku tak jumpa lagi dengan geng aku ny Y.Y

Opppss! Sorry lupa pulak aku nak intro pasal geng ny kan ?
Okay lha, geng ny ditubuhkan before SPM. First geng ny mula dengan dua orang ja. Then, aku cakap nak join gak. Lepas tu, kami ajak lagi dua orang membr. Sooooo! Semuannya 5 orang ♥ Sweet kan? kan? kan? *jawab ja lha ==="

Aku sayang sangat-II geng aku ny sebab semuanya 'open mind' tak kira lha lelaki ka perempuan. Semua sporting tau! Kami suka 'gelak kuat-II', 'usha' orang then satu lagi lha kan kalo cakap volume mesty 'kuat' HAHAHA

#Ny lha kami :)



*I ♥ YOU GUYS!!!

muaaxxx :*