Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Welcome 2012

Alhamdulillah dah masuk pown 2012, walaupun hari ny 3/1/2012. Aku rasa lha kan, tak terlambat untuk aku ucapkan HAPPY NEW YEAR :)

Terlalu banyak kenangan pahit manis perit aku masa 2011... Aku rasa macam malas ja nak ingat semua tu.. Tapi semua tu dah banyak mengajar aku menjadi lebih dewasa *acecece! AYAT TAK BOLEH BLAH haha...

Kalo aku nak cerita panjang gak tau. HUWHUW... Tapi suka hati aku lha kan nak cerita panjang mana pown, dah blog aku punya kan? Lantak lha nak buat karangan pown. HAHA..

Okay-II, masa 2011 aku serong anak yang degil, anak murid yang nakal jugak lha, senior yang belagak dan kawan yang suka buli *sorry to say lha dah memang habit aku buli orang. HAHA :)

Aku pernah tipu mama & abah, aku tusyen dekat dengan mall. So? Tunggu lagi! Aku ponteng lha, heee kadang-II masuk lewat, kadang-II paham-II lha tak masuk lansung. Menyesal pulak aku buat semua tu. Terlalu banyak aku bohong mama & abah. Sorry mama & abah *budak baru nak besar macam tu lha kan.. Kalo dekat sekolah pulak, aku duduk dalam kelas yang dah memang famous dekat sekolah tu 5T1 yang suka 'berbahas' dengan cikgu-II, 'tipu' cikgu, muka 'ponteng' kelas, 'kutuk' cikgu, 'buli' cikgu baru.. HAHA Aku seorang SENIOR yang belagak jugak lha dengan junior. HEHE, bukannya apa saja, suka-II hati aku nak buat macam tu. Tapi kalo dah kenal aku comfirm dah nak jadi 'adik angkat' aku. *perasan! Okay! Dalam kelas mulut aku sumpah macam 'longkang' HAHAHA, hari-II tau aku gaduh dengan budak kelas aku, tak kira lha lelaki ka perempuan sama ja aku 'belasah' hehe. Tapi last-II kami baik semula lha, gaduh just suka-suki ja tuu...

MULAI SAAT NY, JAM NY, DETIK NY JUGAK LHA!
Aku dah menyesal dan berubah demi masa depan aku. AZAM aku tahun ny an nak jadi:


  1. HAMBA ALLAH YANG BERIMAN
  2. ANAK YANG SOLEHAH
  3. CUCU YANG BAIK
  4. ADIK YANG COMEY *haha
  5. Kumpul duet nak beli CANON
  6. Jaga badan *buang lemak
#okay sampai tu saja AZAM yang entah apa-II dari aku
hahaha



kbaii
SEKIAN!