Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Dewasa

Hello stalker !

29/01/2012

Tarikh tu dah pown lepas , dan aku dah cukup umur.

Sekarang ny umur aku dah 18 tahun .

Pejam celik , celik pejam sekejap ja masa berlalu kan ?

Tu lah dinamakan akhir zaman .

Alhamdulillah dah 18 tahun aku hidup di bumi Allah yang indah ny .

Mama , abah dengan Along lupa loh besday aku time tu )':

Then ,

Kami celebrate besday aku takdak lah besar-II sangat just keluar makan-II jaa (:

Malam tu parents aku bawak p CP cuz aku nak makan Secret Recipe .

Tapi takdak rezeki aku , dah nak tutup pulak ):

Sempat beli 2 slice ja cake .

Sedih ! Mama cakap lain kali kita mai lagi .

So , kami pown makan ja McD dengan cake malam tu .

Hadiah ?

Hmm . . .

Aku tak dapat lagi loh hadiah dari sapa-II pown .

It's Okay !


Guys ? Stop sini okay ? 

Aku dah tak tau nak typing apa ny .

Nanty kalo dapat hadiah or what aku gtau lagi .

HAHAHA


Kbaiii