Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Terakhir

Assalamualaikum =]


Hari nie pasal Terakhir, apa yang terakhirnya? Terakhir aku pikir pasal hampa =]
Terakhir aku stalker hampa, terakhir aku cakap pasal hampa dan terakhir jugak kita jumpa kawan. Apa yang aku nak ucap, tengsssss. Tengssss for everything. Aku sedih sebab aku pun salah jugak. Terlalu ikutkan hati dan perasaan bukan ikut akal fikiran aku nie. Aku tau, aku banyak buat salah. Tapi apakan daya manusia nie tak semua sempurna kankan?Mesti ada yang cakap *bajet* lah dia nie. Takpa aku faham..


Wey! Aku sayang hampa! Tipulah kalau aku cakap aku tak rindu masa kita f1-f3 dan f4 sat. Ya Allah kenapalah jantan/whateverr lah kejam sangat?! Dia buat kami terpisah. Dia nie sapa? Terlalu misteri *sorry kalau aku cakap mcm tu :(


Aku tau hampa mesti kutuk akau habis habisan kan? Apa yang aku boleh cakap *tengssssssssssssss babe! iloveyou* Even nak cakap aku apa pun aku akan senyum :)


Satu lagi! Aku nak hampa ingat yang aku selalu ingat hampa sampai aku pernah mimpi kita baik macam dulu :') *menanges aku* Tapi aku tetap akan berdoa yang kita akan macam dulu. Aku sayang hampa..


Aku akan ingat nama, muka, senyum, gelak dan segala-galanya pasal hampa sampailah aku mati. Aku still lagi ingat masa kita makan time dekat sekolah, gosip sana sini dan banyak lagi.......


Dahlah, kukui aku pun suruh aku lupakan semua nie, sorry aku letih pikir semua nie... Sabar aku dah lama sangat aku bersabar dengan kawan yang jenis *tikam belakang* *kawan tak kenang budi* dan apa-apa ja lah aku dah malas nak layan. Sebab aku ada ALLAH, Family, Kukui, Bff dan KAMI =']


Aku nak rest sebab aku terlalu letih........






Maafkan aku selama kita berkawan, halalkan segalanya. Aku sayang hampa. Harap hampa baca dan ingat balik masa kita duduk sama-sama.