Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


11/4/2012

Assalamualaikum =]

Syukur, Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan untuk hidup dimuka BUMI Allah ini dan semoga Allah S.W.T memberkati hari kita semua... 

Oh ya, 11/4/2012 hari yang mengejutkan seluruh dunia... Tiba-tiba saja berlaku GEMPA BUMI tanpa kita jangka kan? Masya-Allah inilah kuasa Allah S.W.T tiada siapa dan apapun yang boleh halang :')

Gempa bumi yang berlaku semalam telah memberi pengajaran buat kita semua. Harap korang pun dapat pengajaran okay? Aku pun sama juga, tapi syukur buat masa sekarang Malaysia masih selamat tapi apa-apapun boleh terjadikan? Kita hanya perlu berdoa saja. Berdoa semoga Allah S.W.T melindungi kita seluruh rakyat MALYASIA dan negara ISLAM kita yang lain... 

Aku pun tak banyak amalan, banyak lagi yang aku perlu buat... Tapi syukur, Allah beri kita peluang lagi untuk bertaubat, terus beribadah kepada-Nya... Kawan-kawan, kita berubah okay? Berubah jadi baik :) Ni bukan bajet aku nak jadi baik... Bukan bajet aku nak buat alim... Aku dah sedar wey selama ni aku banyak sangat buat salah, hm aku pun dah lain kan? Aku mintak maaf tau kalau aku ada buat korang KECIK HATI, SEDIH, MARAH ka apa.... Kalau korang tak puas hati dengan aku tolonglah text aku atau call aku cakap dengan aku sendiri... Aku akan dengar dan aku akan mintak maaf... Aku takmau gaduh lagi... Aku nak kawan dengan semua orang... Aku dah maafkan korang semua :') Dan korang maafkan aku juga yaaa... xoxo

Kalau aku ada hutang ka apa, cakap jangan dok diam... Aku ni pelupa sikit... Aku sayang semua kawan aku tak kiralah kawan lama, kawan baru tau! Muaahhxx :-*

"Ya Allah, ampunilah dosa-dosa kami... Lindungilah kami semua Ya Allah..." *amin*