Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Syukur Alhamdulillah, Terima Kasih :]

ASSALAMUALAIKUM!!!
Semoga Allah S.W.T memberkati kita semua pada hari ini...
Amin~~~

Hii my lovely blogger, okay entry hari ini teramatlah bermakna dan aku tersangatlah gembira...
Syukur, aku apat peluang untuk mintak maaf dan kemaafan aku itu diterima :')
Aku rasa tenang sangat, lapang jaa dada aku~

Twitter/Facebook penting sangat untuk kita berkomunikasi dengan kawan-kawan kita kankan? 
Ya, aku guna twitter untuk cari kawan aku dan aku jumpa :)
*DANCING*

Finally, kami dah okay dan aku berharap sangat ini adalah kali terakhir kami berperang mulut...
Aku sayang kawan-kawan aku, dan aku dah dapat peluang untuk tebus balik semua salah dan silap aku selama ini...
Dan aku akan jadi ANGAH yang dulu dan jadi lebih baik bukan yang sekarang ini yang lain sangat~

Kenangan kita selama 5tahun tak akan aku lupa!
Suka duka, pergaduhan kita semua itu akan jadi pengajaran untuk kita...
Okay, sampaai sini saja guys!
NADIA,HANIE, MIMI, WANI & SYIRA
loveyou :-*