Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Syukur Alhamdulillah =']

Assalamualaikum

Hello Mello Nello Yello Wello Zello

Hewhewhew

I love you oulls :-*

Okay, morning yaaa... Dengan suka hati dan duka laranyaaa aku dah tahu kem mana aku akan berbakti untuk negara, bangsa dan agama *dengan penuh semangat*
Aku nak try check tak boleh sebab line broadband tak okay (T_T)V
So, kakak aku dengan suka hati dia nak check... Tak sampai 5minit aku rasa...
Ni diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Sistem Semakan Penempatan Pelatih PLKN

Kumpulan 2 Siri 9/2012

NAMA: NUR SYAHIRAH

NO. KAD PENGENALAN: 940129025656

KUMPULAN: 2

PUSAT BERKUMPUL: STADIUM SULTAN ABDUL HALIM, JALAN SUKA MENANTI

NEGERI PUSAT BERKUMPUL: KEDAH

NAMA KEM: KEM PLKN DUSUN RESORT, KUALA NERANG, KEDAH

ALAMAT KEM: KM 4.5

JALAN PADANG SANAI

POSKOD KEM: 06300

BANDAR KEM: KUALA NERANG

NEGERI KEM: KEDAH

TARIKH LAPOR: 02-MEI-2012

MASA LAPOR: 09:30 PAGI


Syukur aku dapat dalam KEDAH juga, kalau dapat jauh kan susah..... HAHAHA
Takpa, aku redha saja :')

Apa-apa pun, ni semua ada hikmahnya dan ALLAH dah atur apa yang terbaik untuk aku dan hamba-Nya kan...
Terima Kasih Ya Allah 


Nanti jangan lupa aku tau, selalu ingat aku =]


#Dear Haters, sorry kalau aku banyak buat salah. Kau yang betul selama ni. HAHA, aku rindu nak gaduh dengan hang =']
I LOVE YOU :-*