Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Selamat Hari Guru




Ribuan terima kasih kepada guru tadika, guru sekolah rendah dan guru sekolah menengah yang telah mengajar saya selama ini.
 Jasamu dan pengorbananmu tersangatlah bermakna wahai guru :')

Selama 13 tahun aku belajar dan menjadi seorang murid begitu banyak pengalaman dan kenangan manis aku dengan cikgu-cikgu :)
Kesemua cikgu-cikgu aku baik-baik belaka, kalau garang tu perkara biasalah sebab nak ajar kita kankan?

Dan tak lupa jugak~~~
Mama, abah, along, tok, wan dan semualah ahli keluarga aku, mereka semua adalah cikgu aku jugak... Terima kasih banyak-banyak tanpa bimbingan/tunjuk ajar mereka semua mungkin aku tak akan macamni :')

Insya-Allah, aku akan menuntut ilmu sehinggalah ke liang lahat~
Amin...



Sayang cikgu! :-*



p/s : Heeee, serabut sikit sorry :p