Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


UPU


Hai, sihat?

OKAY!

Straight to the point~ 

Bagi sesiapa yang lepasan SPM 2011 mesti ada yang takut/sejuk habis satu badan/kaki/tangan/rasa macam nak nangis/marah/gelak? K itu dah lebih. HAHA...
Dah-dah, leklu sap kok lu~ Treatmark sekarang, hihihi...


Kepada sahabat yang aku kasihi dan cintai, TAHNIAH aku ucapkan sebab dapat tawaran ke UPU. Dan jangan lupakan aku tau! Jangan nak sombong sangat *tampaq baru tau* HAHA loveyouguys~ :')


Aku? Err tak dapat pun~ huhu 
tengok ni :(

*menangis (T_T)*

Tapi syukur alhamdulillah aku dapat tingkatan6 =]
Esok 8/5/2012 | 9a.m daftar... Aku rasa tak sabar sangat-sangat nak pergi sekolah! *weeeeee~*
Teringat dulu-dulu, cewah! Masa tingkatan1-5... Setiap pagi dan petang mama pergi ambik dan hantar aku... Kesian dekat mama dengan abah :(

A Z A M B A R U

Aku akan belajar bersungguh-sungguh! Tak akan main-main lagi lepasnie :)

Yeahhh! Doakan kejayaan aku okay? Dan aku tak lupa jugaklah nak doakan kejayaan kawan-kawan aku semua =D


Muaaxxxx :-*





p/s : G O O D L U C K guys~ *hugging*

Love, SyerahSalleh
xoxo