Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


BFF


Assalamualaikum~ Hi, hm RINDU GFF aku wey! Haaa itulah GFF aku dalam gambar tu :( Hm kami semua dah berpisah. Masing-masing dah jauh~ 3 orang pergi Matriks, sorang pergi Politeknik & aku Form6... Kami mula rapat masa Form4 :) Hm masa tu aku tak berapa ingat macam mana kami berlima boleh rapat :')
Aku anggap mereka ni dah macam ADIK-BERADIK aku sendiri! Banyak sangat kenangan kami tau! Ada suka ada duka *hugging* Tapi kami tetap bersama (ayat jiwang sikit) hahaha... Wlwpun kami tak bersama, aku tetap ingat GFF aku, aku ingat semuanya... Aku harap mereka pun tak lupakan aku jugak... 

Dulu kalau cikgu suruh buat group, kami mesti nak berlima huhu so sweet! Hm banyak sangat nak cerita takut tak cukup page pulak. LOL! Shila, Kak Chik, Kak Wa & Kila aku doakan kita semua BERJAYA & In shaa allah kita semua dapat masuk Universiti *amin* Kita kena buktikan yang kita BOLEH! Hm aku rindu hampa :( Aku harap sangat nanti kita akan bersama jugak... Aku tak pernah lupakan hampa, aku rindu kawan-kawan Form4 & Form5... Kelas kita dulu semuanya GILA-GILA kan kan? Huhu selalu jadi PERHATIAN cikgu-cikgu kan? Hahaha Cikgu-cikgu semua mesti rindu kita kan? Sebab tahun kita yang paling THE BEST *thumbs up*

Okaylah, nanti bila dah SEMUA cuti sem kita JUMPA! Dah lama kita tak LEPAK, GELAK BESAR, GOSIP kan? Hihi... I MISS YOU! I LOVE YOU ALL MY GFF~ Byeeeee :*