Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Disember



Assalamualaikum, syukur alhamdulillah dah bulan Disember. Bulan terakhir untuk tahun 2012 :')
Pejam celik pejam celik dah akhir tahun. Hm banyaknya pengalaman MANIS & PAHIT untuk 2012 ni... In sha allah, aku tak lupa... Semua ni, dugaan dari Allah S.W.T aku bersyukur sangat-sangat... Yeahh! Aku berharap sangat 2013 akan menjadi tahun yang lebih baik & in sha allah aku KUAT untuk hadapi semuanya...

2013, tahun yang akan menentukan arah tuju aku ke Universiti. Hm tak tahu lah nak dapat Universiti mana. Aku harap, in sha allah aku akan dapat UPSI sebab cita-cita aku memang nak jadi GURU *peace*
Wlwapapun, aku kena PULUN! PULUN untuk sem 2 & 3 bagi pointer elok... Hm sem 1 serius aku banyak sangat main =.=" Mana tak main, still lagi terasa diri ni BEBAS dari EXAM. Padahal, STPM dah mula dari LOWER 6 lagi bukan macam dulu UPPER 6 baru mula STPM. LOL!!! Hm, sem 1 dah lepas dah yang tinggal sem 2 & 3 so? Pulun lah untuk sem seterusnya, yang dah lepas mana boleh diulang kembali. Hm kalau nak ulang pun lambat lagi, amat merugikan masa aku nanti...

TAHUN BARU, AZAM BARU *erk! azam tahun lepas tak buat pun* KANTOI! Hahaha, hm apalah~
Tahun ni memang kena struggle gila-gila biar pecah kepala, biar tak tidoq, biar tak TWEET *omg tak tweet? macam takdak life* HAHAHAHA kalau nak BERJAYA kenalah BERKORBAN kan? Kan? Hm sokay setahun saja... Bersabarlah wahai sayang~ YOU CAN DO IT!!! GO SYAHIRAH GO!!!

TAPI! Aku betul-betul RINDU classmates aku 4T1(2010) & 5T1(2011) hm itulah satu-satunya kelas yang paling TERBAIKKK (Y) Hm semuanya boleh kawan tak kira jantina, dah macam adik-beradik, sekepala pulak tu... Hm susah nak cari classmates macam tu (T-T)
Aku takkan lupa semua kawan-kawan aku~ Harap sangat kita akan jumpa balik, dan TERIMA KASIH jugak dekat classmates aku 6B2(2012) & 6A2(2013) hihi sebab jadi classmates & awak semua sangat istimewa jugak :')

Okay sampai disini sahaja, nanti sambung lagi~ BYE!