Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Mid-Term Test *screaming*

Assalamualaikum~
Hi, hm minggu ni kan kan kan mid-term test tau :( Ya Allah, serius aku cakap aku tak READY even dah banyak yang cikgu ajar dan banyak latihan yang cikgu bagi... Aku masih lagi tak ready. Macam mana nak jawab exam bulan 5 nanti? *erk!*
Agak-agak sampai bila aku nak cakap "SAYA TAK READY!!!" aku kena berubah, kena cakap "SAYA DAH READY!!!* hahaha drama sangat kan? Susah tau, sekarang bukan masanya untuk RELAX dah, masa untuk STUDY jaaa~ LOL
Btw, result sem 1 pun  tak keluar lagi so............. aku still tak boleh berubah (maybe)
Erk, tapi exam sem 2 dah DEKAT okay *scare*
Okay, BERUBAH SYAHIRAH BERUBAH WAHAI SAYANG BERUBAH.... Awak dah 19 tahun bukan 9 tahun tau? Mama dengan abah dah tak boleh ingatkan kamu untuk STUDY, kamu yang perlu ingatkan diri kamu *wink wink*

Tolong doakan syahirah berjaya okay? Hihi, syahirah pun doakan untuk kamu yang baca entry ni jugak ^_^
Byeeeee~