Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Bersabarlah Wahai Hati ...

Assalamualaikum :)
Hai , syukur alhamdulillah dah nak masuk 4hari kita berpuasa kan ?
Semoga kita dapat menunaikan ibadah puasa kali ini dengan sebaik yang mungkin ~
*Amin*

Ya Allah , aku mohon supaya aku tabah menghadapi segala ujian-Mu ~

Hmmmm ~
Lagi satu sem saja , lepastu tamatlah persekolahan aku di SMKPendang .
Dah 7tahun aku sekolah situ , huhu lamanyaaaaaaaaaaaaaaa :')
Lepasni , mesti rindu sekolah , cikgu dan kawan-kawan ~
Apa yang aku harap sangat-sangat !
Tahun akhir ini , aku dapat lakukan sesuatu yang membanggakan family aku *insya-Allah*
Yakin dengan kebolehan kita sendiri , okay ?!

All the best *thumbs up*

Bye !