Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Kehidupan.

Assalamualaikum~

Semua orang inginkan kebahagiaan dan bukan kesengsaraan~ Tapi, itu dah menjadi lumrah kita sebagai manusia yang hidup bagaikan roda. Kadang-kadang diatas dan kadang-kadang dibawah. Kalaulah kita ada pemadam yang boleh padam semua memori yang pahit atau buruk, sudah tentu memori yang indah atau baik sahaja yang ada kan? Tapi tak boleh! Dan tak mungkin akan terjadi! Namun, inilah hakikatnya~ Suka atau tidak kita akan hadapi dan sedang hadapi kehidupan sebegitu. 

Bila bahagia, kita lupa segala kesengsaraan dan perkara-perkara yang sedih. Sebaliknya, bila sengsara kita inginkan bahagia seperti dulu dan mula menyesali segala-galanya yang telahpun berlalu. Tapi semuanya sudah terlambat~ Hanya masa yang akan mengubati hati yang lara~ Lama mana untuk kita pulih dan lupa segala keperitan itu, belum pasti. Kita tak mungkin lupakan buat selama-lamanya, sebab ia akan sentiasa dalam ingatan. 

Dan, susah juga bila dalam kehidupan kita ini penuh dengan perkara-perkara yang negatif, biarlah perkara-perkara positif yang lebih menguasai kehidupan kita. Insyaallah hidup kita lebih bermakna *smile* 

*remember! everything happens for a reason guys!

//Entry ini sebagai peringatan buat diri aku. Terima kasih sebab sudi membaca. Bye!