Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Dear blog~

Assalamualaikum!!!

Hi, syukur alhamdulillah akhirnya dapat jugak updated blog ni! Hewhew setelah sekian lamanya blog ni sepi tanpa updated post. Btw I'm miss you my lovely blog 💋

Ohh okay sekarang aku bukan lagi pelajar sekolah jeng jeng tapi aku seorang penganggur hahahaha #LepasanSTPM cewahhh! Lagi kan aku dah kerja. Erkk kerja sebagai pembantu mama. Okaylah tu sebab boleh tolong mama kemas rumah, masak, iron baju lah apa semua~ Urmm baru tahu penatnyaa dan kesian mama buat kerja tu semua 😟 Sokay mama! Angah akan tolong mama!

Dah sebulan aku dirumah. Badan aku pun semakin BULAT atau gemuk! Maigodddddd! Tapi takpalah nanti diet balik. Huahuahua~ Konon jaa nak diet bagai tapi 24/7 lapaq lapaq dan lapaq! Always! 😜

Rasanya setakat ini saja blog saya. Nanti ka esok ka lusa saya updated lain. Btw plsss follow my instagram : nsyahirahmsalleh 😗

*thanks abah sebab belikan note3 untuk angah. InsyaAllah angah akan buat yang terbaik dan buat abah mama bangga! ILoveYouGuysSoMuch 💞*


Byee! Goodnight.
XOXO