Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


page 23 of 365

Assalamualaikum!

Tiba-tiba saja terasa nak menaip malam-malam ni. Urmm sebenarnya kan susah bila kita jadi sombong tetapi orang tak tahu sebab apa kita sombong. Susah bila kita selalu sedih tetapi orang tak tahu sebab apa kita sedih. Lagi susah bila kita asyik update status itu ini tetapi orang masih lagi tak tahu sebab apa kita macam tu! Okay cuba fikir baik-baik mungkin ada salah faham? Itulah yang bahayanya sebab benda itu semakin hari semakin besar dan kemungkinan juga tidak ada jalan penyelesaian kalau takdak 'someone' beranikan diri untuk terus terang keadaan yang sebenar-benarnya...

Apa yang bermain dalam fikiran aku sekarang, kenapa buat aku macamni hah!? Apa salah aku? Urm sedih pulak bila ingat balik. Macamni rupanya~

Walauapapun aku tetap bersyukur sebab aku ada Allah yang sentiasa tahu isi hati aku. Dia juga sentiasa disisi aku. Ya Allah, terima kasih :') & mama abah yang sentiasa melayan kerenah anak bongsu mereka ini~ family yang sentiasa menceriakan kehidupan. Dan dan dan kawan aku (BFF) ^_^


Goodnight *ZzzzzZzzzz*
XOXO