Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


page 29 of 365 // 29 Januari 2014

Assalamualaikumm semua~

Sini! Sini! Sini! Nak share something! Hehehew sepatutnya aku kena update entry ni 29/1 tapi letih sangat hahahak terpaksalah update harini 30/1 ^_^

Yeahhhhhh!!! That's my birthday babe~ sudah masuk 2 series nyah! (20y/o) opsssss!!! Hehehew apa yang nak aku ucapkan syukur, alhamdulillah ALLAH SWT masih lagi memberi kesempatan kepada aku untuk terus melihat dunia dan bernyawa diatas muka bumi ALLAH yang cukup indah ini. Allahuakbar! Tak lupa juga terima kasih yang terhingga kepada seorang wanita yang sangat aku sayangi dan cintai iaitu MAMA. Ma? Thanks sebab 10bulan sabar untuk melahirkan angah :') Dan abah hero aku thanks sebab telah banyak mengorbankan segala-galanya untuk puteri-puterinya hehehew! Sayang MAMA n ABAH sangat sangat sangat dan sangat!!! Kepada kakak kesayangan aku, dialah sahabat, tempat mendengar masalah, gosip, gaduh dan semualah hehehew thanks along sebab jadi kakak yang terbaekkkk!!! Aku tak lupa juga kepada arwah kakak aku yang tak pernah aku lihat urmm #AlFatihah #NurShazwaniBintiMohdSalleh angah sayang kak wani *love love love* Family aku mama chik, abah chik, arwah ayah, mummy, cu & maksu adik-adik aku adik baby, adik ammar, adik airil, adik arif, adik akmal, adik ika, adik mija & adik shazwan thanks untuk semuanya heeeew :3

Lagi kan! Geng aku yang selalu buat aku gelak 24/7 dan selalu juga buat aku gila-gila #KamiBudakSempoy #Shila #Kakchik #Kakwa #Wan & #Suhaimi thanks dan aku sayang hampa wey! Geng #Ayam hahaha aku nak ucapkan tq tq dan tq sebab selalu gelak tak control, gila-gila, tip top kalau cakap pasai gosip haaa! Memang takboleh blah!!! Hahahahaks cc #Nadia #CheAh #Anizan #Radi & #Iqbal *love you guys* then geng SKKR #Jiha #Ina #Mida #Eika dan semualah hehehe thanks dan aku rindu gila-gila dekat hampa muahhhhh :* Kawan-kawan twitter, facebook, wechat dan banyak lagi thanks sebab wish insyaAllah nanti kita jumpa kalau ada jodoh okay?! Hehehew... Cikgu-cikgu #TadikaKemasKgRambai #SKKR #SMKP #TeamNetball terima kasih cikgu-cikgu kesayangan saya semua ;)

Sini nak upload sikit!










Tq semua!!! hehehehe tq tau~ 
Bye!!! ♡
XOXO
#KSMY #YunaZaraiDHF #TeamYuna
#LMH