Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Dear blog

Assalamualaikum && good evening // morning *2.36am

Syukur alhamdulillah! Sudah sekian lamanya menyepi di blog teringin nak aktif balik tapi mungkin juga bukan selalu boleh post entry :') Berbulan-bulan aku tak buka blog even baru 2 bulan hahahahaha over ja kan? Takpalah kalau biar lama-lama bersawang pulak blog ni~

Ok sekarang kerja aku tanam anggur yang tak tahu bila akan berbuah HAHAHAHAHA =.="
Erghhh! Bosan duduk rumah tapi apa kan daya bila mama kata "Nanti dah tak boleh nak cuti lama-lama macamni dah. Duduk ja dekat rumah jaga tok & wan" Pheww! Sadiss pulak bila mama kata macamtu :'(
Yala-yala ermm angah duduk rumah jaga tok & wan :3 Thanks mama && abah sebab bagi gaji setiap bulan HAHAHAHA kerja aku bukan banyak pung! Saja gedik kan buat teruk LOL! Tapi jauh disudut hati kecilku ini teringin gilos nak KERJA haishh dapat gaji lepastu shopping! Opsss itulah kerja aku pantang tok nenek dapat duit banyak nak BOROS :( Haishh tak boleh kena belajar JIMAT sama fikir masa depan yang kita sendiri tak pasti apa yang akan berlaku~

btw ;

Dah masuk bulan 4, lagi beberapa minggu nak masuk bulan 5. Ermmm sekarang apa yang aku nampak hanyalah IPTS bila tengok result kan rasa macam TAK LAYAK nak masuk IPTA :'( Haishh IPTS intake awal errrrk takpalah isi ja. Mama kata kalau dapat IPTS pi ja kalau ada REZEKI masuk IPTA pi IPTA huhuhu thanks mama! Mama sebenarnya BFF aku sebab mama tau semua RAHSIA && MASALAH aku :') Tak boleh bayang nanti kena dok jauh dari MAMA ABAH (T______T)

Ok ok dah taktau nak cerita apa lagi ermm ermm haaa! Bye~

XOXO