Your Shoes Please!
Dashboard//Follow
Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Cute Panda(s)



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syerah Salleh
Others: ? ? ?


Hancur

Hancur hati ini
Hancur air mata ini
Hancur harapan ini

Dalam kehancuran itu pasti akan ada sesuatu yang dapat memulih bukan?
Ermm sebenarnya nak cakap hati aku ni hancur takdaklah hancur. Sebabnya aku dah tahu benda ini pasti berlaku. Dah macam nujun jaa kan? Bhahahaha bukan nak kata aku ni pakar bab-bab tahu isi hati orang atau peramal masa depan huishhh mana ada! Ini berdasarkan firasat saja.

Bab bercinta ni kadang-kadang sukarlah nak faham. Aku pun tak faham dengan diri aku. Apa aku nak. Apa yang sepatutnya aku nak. Haaa! Complicated sangat *brrrrrrrrrrrr* Lagipun aku bukan terer sangat nak cakap bab jiwang bagai. Dan tak mungkin "kot" aku ni jiwang huahuahuahua~

Btw, apa yang aku cuba nak sampaikan ermmm aku pun tak tahu. Ini saja yang aku rasa nak menaip then aku nak post entry. Sekian!

#Pray4Final #UMK #MediaDigital <3